Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 11:33:46 +0200

Tere!

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01211 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Linna küla, Kohtla metskond 65, 
Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Linna küla, Kohtla metskond 65 (Kotinika 
alajaama juhtimishoone, Kotinuka alajaam) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun andke oma arvamus perspektiivse 
mahasõidule.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27263786>  (menetlus nr: 
472958), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister